بهترین مراکز خرید کرج [بهترین پاساژها در کرج]

بهترین مراکز خرید کرج کجا هستند؟ در این مطلب از همیار تریپ قصد داریم بهترین مراکز خرید کرج را به شما معرفی کنیم. تا چندین سال پیش استان البرز و اطراف آن جزو استان تهران محسوب می‌شدند؛ اما با افزایش ساخت‌وسازها در این مناطق، البرز به یک استان مستقل تبدیل شد. کرج مرکز استان البرز است و امکانات رفاهی و بازارهای متنوعی دارد و با تهران در حال رقابت است. اگر شما هم می‌خواهید به کرج سفر کنید، با ما همراه باشید. 

پرطرفدارترین مراکز خرید کرج
معرفی بهترین پاساژها در کرج

آشنایی با بهترین مراکز خرید در کرج

در این قسمت با بهترین مراکز خرید داخلی مهم که در شهر کرج قرار دارند آشنا خواهیم شد؛ و در ادامه در مورد هرکدام توضیحاتی را ارائه می‌کنیم.

  • بازار بزرگ آزادی کرج
  • پاساژ آرمین کرج
  • پاساژ رضا کرج
  • پاساژ عزیزی کرج
  • پاساژ نریمانی
  • مجتمع تجاری اداری مهرگان
  • مجتمع تجاری اداری یادمان
  • مجتمع تجاری آراکس کرج
  •  مجتمع تجاری البرز بل سنتر 
  • پاساژ بهارستان و غیره

بازار بزرگ آزادی کرج

یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج بازار بزرگ آزادی است که چهار طبقه و 254 واحد تجاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، کفش، لوازم دکوراسیون، کیف، زیورآلات و غیره را تهیه کنید. این پاساژ در خیابان بهشتی، روبه‌روی خیابان کمالی قرار دارد.

اگر به دنبال مراکز خرید کرج با قیمت مناسب هستید، اصلا به این پاساژ نروید؛ چراکه از نظر مشتریان قیمت اجناس این پاساژ کمی گران است.  

پاساژ آرمین کرج

یکی دیگر از پاساژهای قدیمی کرج و بهترین مراکز خرید در کرج پاساژ آرمین است که یکی از مراکز خرید در گوهردشت کرج به‌حساب می‌آید. پاساژ آرمین در سال 1365 به بهره‌برداری رسید و امروزه در یکی از پرترددترین خیابان‌های شهر قرار دارد. در این پاساژ انواع پوشاک زنانه، مردانه، لباس زیر و لباس کودک را خواهید یافت؛ پس اگر به دنبال بهترین مرکز خرید لباس کرج هستید، مستقیم به پاساژ آرمین بروید. آدرس این پاساژ گوهردشت، خیابان آزادی بین نهم و دهم غربی است.

پاساژ آمین کرج
بهترین و قدیمی ترین پاساژها کرج

پاساژ رضا کرج

پاساژ رضا هم از قدیمی‌ترین مراکز خرید در کرج است که در سال 1365 افتتاح شد. این پاساژ دارای سه ورودی مختلف است که بیشتر فضای آن روباز می‌باشد. پاساژ رضا دو طبقه است و حدود 60 واحد تجاری در آنجا مشغول به کار هستند که مهم‌ترین آن‌ها لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد. این پاساژ در ضلع جنوبی پل آزادگان واقع شده است.

پاساژ عزیزی، یکی از بهترین مراکز خرید در کرج

اگر در خیابان اصلی رجایی‌شهر کرج قدم بزنید حتما از شلوغی یک پاساژ متعجب می‌شوید که همان پاساژ عزیزی است. این پاساژ قدیمی بورس کالای مشخصی نیست و انواع مغازه‌های پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم کادویی، تزئینات، کیف و کفش، جواهر، طلا، ساعت، زیورآلات، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پارچه و آتلیه عکاسی در آن به چشم می‌خورند که می‌تواند بهترین مرکز خرید گوهردشت کرج برای بانوان باشد. 

پاساژ نریمانی کرج

 اگر به دنبال خرید طلا و جواهر یا پارچه هستید، پاساژ نریمانی یکی از بهترین مراکز خرید در کرج برای شما خواهد بود. این پاساژ دوطبقه بسیار دنج و کوچک است و در داخل خیابان شهید بهشتی قرار دارد.

پاساژ نریمانی کرج
پاساژ دوطبقه دنج و کوچک

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

پاساژ مهرگان یکی از پاساژهای جدید و عالی کرج می‌باشد. این پاساژ 8 طبقه، دارای 5 طبقه تجاری و 3 طبقه اداری است. این پاساژ به دلیل اینکه در نبش خیابان قرار گرفته است به سایر مکان‌ها دسترسی خوبی دارد. رستوران و کافی‌شاپ موجود در این پاساژ سبب شده تا به یک مکان عالی برای پاساژگردی و وقت‌گذرانی به تبدیل شود. پاساژ مهرگان در شاهین ویلا، نبش خیابان هفتم قرار دارد.

مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

اگر بخواهیم یکی از شیک‌ترین و بهترین مراکز خرید در کرج را معرفی کنیم، باید پاساژ یادمان کرج را نام ببریم. این پاساژ مجهز به تجهیزات بسیار مدرن همچون شبکه اینترنت پرسرعت ISP، صاعقه‌گیر، اعلان حریق، پیجینگ، دوربین مداربسته و سیستم مخابراتی است. 73 واحد صنفی در پاساژ یادمان وجود دارند که انواع پوشاک زنانه و مردانه و کیف و کفش را به فروش می‌رسانند.

 این را هم بدانید که قیمت اجناس در این پاساژ زیاد است. در این مجموعه که در بلوار طالقانی پایین‌تر از پل آزادگان قرار دارد، می‌توانید از کافی‌شاپ و رستوران نیز استفاده کنید.

مجتمع تجاری آراکس کرج

 یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری کرج، مرکز تجاری اداری آراکس است که در خیابان استانداری و منطقه جهان شهر واقع شده است. دسترسی به این پاساژ راحت است، به همین دلیل هم شهرت دارد و بسیار پرتردد است. این مجتمع دارای 47 واحد تجاری در 3 طبقه می‌باشد که برای خرید ساعت و پوشاک انتخاب خوبی به‌حساب می‌آید. این پاساژ نیز جزو پاساژهای گران‌قیمت شهر کرج است.

مجتمع تجاری آراکس کرج
بهترین پاساژ مناسب خرید ساعت و پوشاک

مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

پاساژ تجاری البرز بل سنتر یکی از بزرگ‌ترین، شیک‌ترین و بهترین مراکز خرید در کرج است که هرچه بخواهید را می‌توانید در آن پیدا کنید. پس یک انتخاب خوب برای پاساژگردی و وقت‌گذرانی به‌حساب می‌آید. برای رفتن به این پاساژ باید خود را به میدان امام حسین برسانید.

مجتمع تجاری بهارستان کرج یکی از بهترین مراکز خرید در کرج

 بهترین مرکز خرید گوهردشت کرج پاساژ بهارستان است که برای خرید پوشاک گزینه خوبی به‌حساب می‌آید. خیابان سوم شرقی در رجایی شهر که این پاساژ در آن قرار دارد یکی از خیابان‌های شلوغ شهر است و همیشه جمعیت زیادی در آن دیده می‌شود. این پاساژ نیز پر از مغازه‌های لباس زیر، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک زنانه و غیره است که می‌تواند برای خانم‌ها انتخاب خوبی باشد.

این نکته را هم باید بدانید که مجتمع تجاری بهارستان پارکینگ ندارد و در آن نزدیکی به‌سختی می‌توان جای پارک یافت؛ به همین دلیل بهتر است از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به این خیابان و پاساژ پررفت‌وآمد استفاده کنید. 

مجتمع تجاری پارس مهر کرج

اگر به موسیقی و هنر علاقمندید، حتما سری به پاساژ مهر کرج بزنید. این مرکز خرید دارای یک طبقه و 30 واحد تجاری است و بورس ساز و وسایل مختلف مرتبط با دنیای هنر به‌حساب می‌آید. همچنین تعمیرات و تنظیم انواع ساز نیز در این پاساژ انجام می‌شود. پاساژ مهر به‌عنوان یکی از مراکز خرید مهرشهر کرج در بلوار شهرداری، انتهای خیابان 111 قرار دارد و جزو بهترین مراکز خرید در کرج خصوصا برای هنرمندان است.

مجتمع تجاری پارس مهر کرج
پاساژ مناسب هنرمندان موسیقی

مجتمع تجاری پیروز کرج

در پاساژ پیروز می‌توانید انواع مغازه‌ها را ببینید. این پاساژ تنها 17 مغازه دارد؛ اما یکی از بهترین بازارها برای محلی‌ها محسوب می‌شود. آدرس مجتمع پیروز، کرج، گوهردشت، پایین‌تر از فلکه اول، روبه‌روی مخابرات است.

مرکز خرید رویال کرج 

از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید در کرج می‌توان به پاساژ رویال اشاره کرد. این پاساژ در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع قرار دارد و یکی از بزرگ‌ترین پاساژها در کرج است که معماری زیبایی دارد. در این پاساژ پارکینگ، کافی‌شاپ و رستوران قرار دارد و در مهرشهر، بلوار مسیح پاکدل واقع شده است.

مجتمع تجاری ساویز کرج

 مجتمع ساویز یکی از مراکز خرید چندمنظوره کرج است که دارای سه فاز مختلف تجاری، ورزشی و فرهنگی می‌باشد. فاز تجاری این مجموعه 38 واحد تجاری است که در 3 طبقه قرار دارد. در فاز ورزشی می‌توانید از  بدنسازی، اتاق ماساژ، جکوزی، سونا و استخر استفاده کنید. در بخش فرهنگی آن هم سه سالن سینما وجود دارد.

این پاساژ در گوهردشت خیابان آزادی، نبش خیابان دوم غربی قرار گرفته است. هتل‌های زیادی نیز در همین منطقه وجود دارند که می‌توانید یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید.
مجتمع تجاری ساویز کرج
بهترین پاساژ برای خرید و ورزش

مجتمع تجاری گلستان کرج

پاساژ گلستان یکی از شیک‌ترین و بهترین مراکز خرید در کرج  است که 2 طبقه تجاری و 62 واحد صنفی دارد. در این پاساژ نیز انواع لباس زیر، کلاه‌گیس، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و پوشاک زنانه و مردانه موجود است. شما می‌توانید از پارکینگ عمومی نزدیک پاساژ استفاده کنید. این پاساژ نیز در گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی قرار دارد و در هنگام غروب بسیار شلوغ می‌شود. 

مجتمع تجاری گوهر کرج

پاساژ گوهر نیز یکی دیگر از بازارهای قدیمی کرج است که در سال 1350 به بهره‌برداری رسید و سابقه طولانی دارد. این پاساژ 2 طبقه دارای 29 مغازه مختلف است و یک انتخاب خوب برای بانوان می‌باشد. برای خرید از این پاساژ باید خود را به گوهردشت، خیابان اصلی، بین هفتم و هشتم شرقی برسانید.

مجتمع تجاری گوهران کرج

پاساژ گوهران هم در سال 1375 افتتاح شد و جزو پاساژهای قدیمی شهر به شمار می‌آید. این پاساژ برای آقایان یکی از بهترین مراکز خرید در کرج  است تا بتوانند انواع پوشاک را خریداری کنند. البته مغازه‌های زیورآلات، بدلیجات، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و پوشاک زنانه و بچگانه نیز در این مجتمع وجود دارد.

این پاساژ در گوهردشت، خیابان آزادی (اصلی)، بین دوم و سوم شرقی قرار دارد و معمولا بسیار شلوغ است، خصوصا در ایام نزدیک به عید نوروز.
مجتمه تجاری گوهران کرج
یک پاساژ پر از تنوع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی

مجتمع تجاری مرکزی کرج

اگر به دنبال مرکز خرید کرج لباس مجلسی هستید، مجتمع تجاری مرکزی کرج را انتخاب کنید. این مجموعه با نام زکی خانی نیز شناخته می‌شود و دارای 4 طبقه و 130 واحد صنفی است. در این پاساژ علاوه بر لباس مجلسی می‌توانید بورس کامپیوتر و لوازم جانبی آن و بورس لباس کودک را هم مشاهده کنید. در این مجموعه امکان استفاده از پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو وجود دارد، پس لازم نیست نگران جای پارک خودرو باشید.

این پاساژ در میدان کرج، ابتدای خیابان چالوس قرار دارد پس می‌توانید سری به مغازه‌های فروش سوغاتی هم بزنید و اطراف شهر را نیز ببینید.

مجتمع تجاری ملاصدرا کرج

 یکی از شیک‌ترین، بزرگ‌ترین و بهترین مراکز خرید در کرج  پاساژ ملاصدرا است. این پاساژ 5 طبقه تجاری و 320 مغازه به همراه 4 طبقه پارکینگ دارد. همچنین کافی‌شاپ، رستوران و  شهربازی سرپوشیده نیز در این مجموعه قابل استفاده است. پاساژ ملاصدرا در خیابان مطهری، نبش بلوار استقلال قرار دارد.

نیکامال

نیکامال یک ساختمان 24 طبقه است و یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کرج و از جاهای دیدنی آن به‌حساب می‌آید. طبقات منفی 3 تا منفی 9 پارکینگ هستند، 10 طبقه مربوط به بخش اداری، یک طبقه فودکورت، یک طبقه هایپرمارکت و 5 طبقه بخش تجاری می‌باشند. شما می‌توانید انواع مختلف کالاها را در این فروشگاه خریداری کنید. نیکامال در فلکه اول گوهردشت واقع شده است. 

نیکا مال کرج
مهم‌ترین مراکز خرید و از جاهای دیدنی کرج

آدرس انواع مرکز خرید کرج

بهترین مراکز خرید در کرجآدرس
مجتمع تجاری و اداری الماس شهرمحمد شهر، ابتدای بلوار اصلی
مرکز خرید آرادخیابان درختی، میدان مادر، سه راه تهران
مرکز خرید آرین مالمیدان استاندارد، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو
مرکز خرید اکومالمیدان استاندارد، رزکان نو
مرکز خرید ایران زمینبلوار شریعتی، جنب پارک عظیمیه
مرکز خرید برج آموتخیابان بهشتی، چهارراه طالقانی
مرکز خرید برج طالقانیچهاراه طالقانی
مرکز خرید برج میلادضلع شمال شرقی پل آزادگان، ابتدای بلوار طالقانی، جنب خیابان شهید حسینی
مرکز خرید پارسیانمیدان طالقانی، بلوار تعاون، ضلع شرقی پارک نبوت
مرکز خرید پرومارجایی شهر، فاز 3، جنب شهرداری منطقه 7
مرکز خرید تکسا، یکی از مراکز خرید عظیمیه کرجعظیمیه بین میدان مهران و اسبی، روبه‌روی پارک ایران زمین
مرکز خرید چچلاسفلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی، روبه‌روی سینما ساویز
مرکز خرید رامینگوهردشت، خیابان آزادی بین دهم و یازدهم غربی
مرکز خرید مبنامهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 111
مرکز خرید مجموعه زندگیمهرویلا، خیابان درختی، میدان عطار
مرکز خرید مهرشهرمهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 100 غربی
مرکز خرید مهستانخیابان مطهری، بلوار نبوت، بالاتر از میدان نبوت
مجتمع تجاری تندیسمحمدشهر، جاده کرج ماهدشت، شهید برزگر، بین آیسان و بازوی

کلام آخر

 در این مطلب از همیار تریپ سعی کردیم بهترین مراکز خرید در کرج را همراه با آدرس به شما معرفی کنیم. در صورتی که قصد خرید در شهر کرج را دارید، حتما این مطلب را بخوانید تا بتوانید بورس کالایی که می‌خواهید را پیدا کنید و در کوتاه‌ترین زمان کالای مدنظرتان را خریداری کنید.

سوالات متداول

مرکز خرید تکسا و مرکز خرید ایران زمین در عظیمیه کرج قرار دارند.

مرکز خرید مهرشهر، مرکز خرید مبنا، پارس مهر و رویال جزو مراکز خرید مهرشهر هستند.

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.