تور داخلی با اتوبوس [ بهترین تورهای مسافرتی داخلی با اتوبوس]

تور داخلی با اتوبوس یکی از راه‌ها برای تجربه یک سفر بی‌دغدغه است؛ چراکه لازم نیست کارهای مدیریت سفر را انجام دهید و با خیال راحت می‌توانید از سفر خود لذت ببرید و این امور را به دست مسئول تور بسپارید. از سوی دیگر زمانی که شما برای اولین‌بار به یک شهر سفر می‌کنید شاید به دلیل آشنا نبودن با محیط، برای انجام کارها به مشکل بخورید. این امر در تور گردشگری داخلی با اتوبوس اتفاق نمی‌افتد؛ چراکه یک راهنمای کاربلد در کنار شماست. ما نیز در این مطلب از همیار تریپ قصد داریم مزایا استفاده از اتوبوس و انواع تور داخلی با اتوبوس را به شما معرفی کنیم. پس اگر قصد سفر با اتوبوس را دارید، تا انتهای مطلب را بخوانید.

تور زمینی با اتوبوس
تجربه بهترین سفر های زمینی با اتوبوس

آشنایی با مزایای تور داخلی با اتوبوس

امروزه تمامی انسان‌ها در کار و زندگی خود دغدغه‌های مختلف دارند و سفر یکی از راه‌های رهایی از این استرس‌ها به‌حساب می‌آید. با سفر می‌توان علاوه بر دوری از این تنش‌ها، روحیه را تقویت کرد تا برای افزایش تلاش و کیفیت زندگی آماده شد. حال در این میان عده‌ای وسیله نقلیه شخصی ندارند و یا به دلایلی همچون بلد نبودن مسیرها و غیره از سفر دوری می‌کنند. بهترین تورهای داخلی با اتوبوس راهکار برای این افراد است خصوصا اگر بخواهند در کشور خود سفر کنند. یکی از روش‌های سفر خصوصا برای سفرهای داخلی و ارزان‌قیمت تورهای مسافرتی داخلی با اتوبوس  است که مزایای زیادی دارد. در این قسمت از مطلب قصد داریم محاسن تور داخلی با اتوبوس را بیان کنیم.

  • قیمت مناسب
  • بیمه مسافرتی
  • ایجاد حس صمیمیت
  • لذت از مناظر طبیعی
  • امکان توقف در مسیر
  • عدم محدودیت در بار
  • امکانات ویژه در اتوبوس‌های vip
  • توجه به محیط زیست
  • امنیت بیشتر
  • در دسترس بودن وسیله نقلیه

ارزان قیمت بودن

اتوبوس یکی از ارزان‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های سفر در داخل کشور و ایران‌گردی به شمار می‌آید. همه افراد حق دارند از زیبایی‌های طبیعی، تاریخی، هنری و مذهبی ایران دیدن کنند. در همین راستا تور داخلی با اتوبوس برای رسیدن به این هدف، آن هم با قیمت ارزان فراهم شده است.

بیمه مسافرتی

در تمامی تورهای اجرا شده توسط همیار تریپ مسافران تحت بیمه قرار می‌گیرد، اینکه بیمه مسافرتی چیست؟ و چه خدماتی را به شما عرضه می کند را می توانید با کارشناسان حرفه ای همیارتریپ در ارتباط باشید.

صمیمیت

در تور داخلی با اتوبوس دوستی و صمیمیت وجود دارد و رابطه افراد حاضر در تور بسیار تنگاتنگ است. همین امر سبب ایجاد دوستی‌های وسیع می‌شود. همچنین به دلیل اینکه فضای اتوبوس مشترک است، امکان پایکوبی، شادی و تعامل نیز وجود دارد.

لذت بردن از مناظر طبیعی

یکی از اهداف سفر درک‌کردن و لذت‌بردن از زیبایی‌های خلقت است. وسیله سفر یکی از عوامل مهم برای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود. با اتوبوس می‌توانید تمام زیبایی‌های مسیر را تماشا کنید؛ آن هم در ایران که طبیعت متنوع و فراوانی دارد.

تورهای زمینی همیارتریپ
تجربه ای از بهترین تور های زمینی همیار تریپ با اتوبوس

امکان توقف بین راهی

در تور داخلی با اتوبوس امکان توقف در هرجایی از مسیر وجود دارد. ممکن است این توقف برای لذت‌بردن از منطقه زیبایی که در مسیر مشاهده می‌شود و یا به دلیل نیاز یکی از مسافران باشد.

عدم محدودیت بار

بهتر است همیشه سبک سفر کنید تا نخواهید با حمل چمدان از لذت سفر دور شوید. اما اگر وسیله زیادی می‌خواهید همراه خودتان ببرید، نگران نباشید. چراکه اتوبوس این امکان را در اختیار شما می‌گذارد تا هر تعداد چمدان را با خود داشته باشید.

امکانات ویژه اتوبوس‌های vip

همیار تریپ سعی دارد همواره بهترین اتوبوس‌ها را برای تور داخلی با اتوبوس در نظر بگیرد. این اتوبوس‌ها امکانات ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند تا در طول مسیر بتوانند آرامش داشته باشند. برخی از این امکانات شامل پذیرایی بین راه، مانیتور مخصوص برای تماشای فیلم و شنیدن موسیقی، صندلی‌های تخت‌خواب‌شو و وای‌فای هستند.

راحتی در سفر با بهترین تور داخلی با اتوبوس
تجربه سفر های راحت

احترام به محیط زیست

امروزه توجه به محیط‌زیست یکی از مسائل مهم در تمام جهان به شمار می‌آید. متأسفانه انسان‌ها با آلودگی‌هایی که ایجاد می‌کنند، سبب آسیب به لایه اوزون شده‌اند. با انتخاب تور داخلی با اتوبوس، تعداد ماشین‌های شخصی در جاده‌ها کمتر شده و آلودگی کمتری ایجاد می‌شود. پس اگر شما هم برای محیط‌زیست خود ارزش قائلید، می‌توانید از تور اتوبوس استفاده کنید.

امنیت بالا

در سفر با اتوبوس معمولا از راننده‌های باتجربه استفاده می‌شود و چندین راننده وظیفه رانندگی در مسیرهای طولانی را بر عهده دارند. به همین دلیل سفر با اتوبوس امنیت بالایی دارد. از سوی دیگر در تور داخلی با اتوبوس فضای شادی ایجاد می‌شود که سبب شده راننده از خواب‌آلودگی دور شود و شادابی بیشتری داشته باشد.

در دسترس بودن وسیله نقلیه

اتوبوس یکی از وسایل نقلیه‌ای است که همیشه در دسترس است و تقریبا در اکثر ترمینال‌ها به مقصد شهرهای مختلف موجود می‌باشد.  اگر از تور هم استفاده کنید که دیگر لازم نیست برای یافتن وسیله نقلیه نگران باشید.

بهترین تورهای زمینی را با ما تجربه کنید
بهترین تورهای زمینی با اتوبوس

آشنایی با انواع تور داخلی با اتوبوس

همان‌طور که گفته شد سفرکردن یکی از سرگرمی‌های بشر است که با آن از روزمرگی‌ها و استرس زندگی کمی دور می‌شود. دراین‌بین تور داخلی با اتوبوس یکی از بهترین انتخاب‌هاست چراکه علاوه بر ارزان‌بودن، مزایای مختلفی دارد و انتخاب بسیاری از افراد است. امروزه تورهای مختلفی به مقاصد مشهد، شیراز، اصفهان، قشم، تبریز، کرمان، یزد، سرعین و شهرهای دیگر برگزار می‌شود. درصورتی‌که شما هم به دنبال یافتن یک تور داخلی مناسب هستید، این قسمت از مطلب را از دست ندهید.

تور شیراز با اتوبوس

شیراز مهد فرهنگ و تمدن است و با قدمت طولانی خود، آثار باستانی زیادی را در خود جای داده است. از آرامگاه شعرای بزرگ ایران، سعدی و حافظ گرفته تا تخت جمشید و پاسارگاد که نماد تمدن ایران به‌حساب می‌آیند. شیراز یک شهر همه چیز تمام است، بازار وکیل، حمام وکیل، دروازه قرآن، ارگ کریم خان، باغ عفیف آباد، خانه قوام و غیره سبب شده تا هرکس با هر سلیقه‌ای بتواند از جاذبه‌های موردعلاقه خود در این شهر زیبا دیدن کند.

اگر اهل خرید هستید و یا به شکم‌گردی علاقه دارید، فرقی ندارد. بهترین از هر چیزی را می‌توانید در شیراز پیدا کنید. شما می‌توانید با رزرو تور داخلی با اتوبوس به مقصد شیراز از همیار تریپ، از خدمات رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر و گشت شهری با راهنمای خوش‌اخلاق و حرفه‌ای برخوردار شوید، علاوه بر این می توانید از مزایای بهترین تور طبیعت گردی شیراز با خدمات و امکانات منحصر بفرد برخوردار شوید. اگر قصد دارید از تهران به سمت شیراز حرکت کنید، حدود 13 تا 16 ساعت در مسیر خواهید بود.

تور شیراز با اتوبوس
تجربه دیدن زیبایی های شیراز

تور اصفهان با اتوبوس

اصفهان به نصف جهان معروف است و هرکس باید حتی یکبار هم شده در طول عمرش به این شهر زیبا سفر کند و از دیدن آثار تاریخی بی‌نظیر آن لذت ببرد. اصفهان که یکی از مشهورترین مقاصد گردشگری در ایران است در سه دوره آل بویه، سلجوقیان و صفویان پایتخت ایران بوده است. به همین دلیل هم آثار تاریخی زیادی همچون کلیساها، عمارت‌ها، کاخ‌ها، مساجد و پل‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که معماری بی‌نظیری دارند. حتی برخی از این آثار در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

از آثار دیدنی این شهر زیبا می‌توان عمارت عالی‌قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله، میدان نقش‌جهان، کاخ چهلستون، منارجنبان، سی‌وسه‌پل، پل خواجو و غیره هستند. اگر قصد دارید به این شهر سفر کنید می‌توانید از تور اتوبوس استفاده کنید و با هزینه کم از دیدنی‌های اصفهان لذت ببرید.

اگر در پاییز به این شهر می‌روید، کمی در خیابان چهارباغ عباسی قدم بزنید و از صدای خش خش درختان و هوای خنک آن مدهوش شوید. درصورتی‌که کودک به همراه خود دارید، حتما در این تور داخلی با اتوبوس سری به شهربازی ناژوان و پارک جنگلی آن، باغ موزه پروانه‌ها، باغ خزندگان، آکواریوم ناژوان و باغ پرندگان بزنید.

تور یزد با اتوبوس

شهر یزد در مرکز ایران قرار دارد و یکی از شهرهای تاریخی ایران به‌حساب می‌آید. این شهر با نام‌هایی همچون شهر دوچرخه‌ها، عروس کویر و شهر بادگیرها نیز شناخته می‌شود. اگر در مورد بافت تاریخی شهر یزد و بادگیرهای آن شنیده‌اید و می‌خواهید به این شهر سفر کنید، همیار تریپ با تور گردشگری داخلی با اتوبوس در کنار شماست. دیدنی‌های این شهر بسیار زیاد است که در اینجا تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم و در ادامه آدرس آن‌ها را برایتان قرار می‌دهیم.

نام مکان دیدنیآدرس
مجموعه امیر چخماقخیابان امام، میدان امیر چخماق
آتشکده زرتشتیانخیابان کاشانی
باغ دولت آبادخیابان شهید رجایی
موزه آینه و روشنایخیابان کاشانی، روبروی بوستان هفت تیر
خانه لاری‌هاخیابان امام خمینی، محله فهادان
خانه هنرخیابان امام، محله فهادان، نزدیک زندان اسکندر، کنار مسجد چهل محراب
حمام خانخیابان امام، خیابان قیام، میدان خان
حمام انبار 6 بادگیرمیدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین
قنات زارچخیابان سید گلسرخ، محله کوشک نو

از شب‌های یزد غافل نشوید، تماشای آسمان پرستاره و محوشدن در آن، لذت بسیاری است که در شهرهایی مثل تهران و اصفهان وجود ندارد و برخی فقط برای دیدن این آسمان زیبا تور داخلی با اتوبوس به شهر کویری یزد را انتخاب می‌کنند. همچنین می‌توانید در شب به بازارگردی بپردازید و از بوستان ناجی و میدان ساعت دیدن کنید. برای تفریح فرزند خود نیز به باغ ملی، پارک کوهستانی، پارک بزرگ یزد و شهربازی شادی بروید.

تور کرمان با اتوبوس

شهر کرمان مرکز استان کرمان محسوب می‌شود و به‌واسطه جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی فراوان، گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی را به سمت خود می‌کشاند. کرمان ۱,۷۵۶ متر از سطح دریا ارتفاع دارد و به همین دلیل سومین مرکز استان بلند و مرتفع ایران به شمار می‌آید. همین امر نیز سبب شده تا در فصل تابستان در برابر شهرهایی همچون اصفهان، یزد، شیراز و غیره خنک‌تر باشد.

اگر می‌خواهید در فصل تابستان به یک مقصد نسبتا خنک و پر از جاهای دیدنی سفر کنید، تور اتوبوس کرمان را انتخاب کنید. برای رزرو این تور تنها کافی است با کارشناسان همیار تریپ تماس بگیرید و یا از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.

از دیدنی‌های کرمان می‌توان مواردی همچون موزه گنجعلی خان، حمام وکیل، گنبد جبلیه، جنگل پردیسان قائم، قلعه دختر، آبشارهای سیمک، باغ فتح‌آباد، یخدان مؤیدی، گنبد مشتاقیه و غیره را نام برد.

تور کرمان با اتوبوس
بهترین سفر های زمینی به کرمان

تور اتوبوس قشم

با رزرو تور داخلی با اتوبوس به جزیره قشم از همیار تریپ، با اتوبوس VIP تخت‌خواب‌شو به این جزیره سفر خواهید کرد. سپس ترانسفر برای رساندن شما به هتل، به پیشوازتان خواهد آمد. در نهایت نیز در یک هتل باکیفیت اقامت خوبی را تجربه خواهید کرد. در این تورها گشت رایگان شهری و یا گشت موردنظر با پرداخت هزینه وجود دارد.

قشم یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین جزایر ایران به‌حساب می‌آید که دیدنی‌های زیادی دارد. از سوی دیگر این منطقه در فصل زمستان و بهار آ‌ب‌وهوای مطلوبی دارد و همین امر سبب شده تا مسافران زیادی به سمت این شهر حرکت کنند. جاذبه‌های این جزیره هفت‌گانه به‌قدری زیاد است که شاید نتوانید از همه آن‌ها دیدن کنید، اما با برنامه‌ریزی درست می‌توانید به بازدید مواردی که بیشتر موردعلاقه شماست بروید.

از دیدنی‌های این جزیره می‌توان تنگه چاه کوه، جنگل‌های حرا، غار نمکدان، دره ستارگان، چاه‌های تلا، روستای شیب دراز، پارک کروکودیل، درخت انجیر معابد و غیره را نام برد. فرقی ندارد از کدام شهر بخواهید به این جزیره سفر کنید، به‌هرحال می‌توانید قیمت تور اتوبوس اصفهان قشم یا از مبدا شهرهای دیگر را در وب‌سایت همیار تریپ مشاهده و تور موردنظر را خریداری کنید.

تور تبریز با اتوبوس

می‌خواهید تور داخلی با اتوبوس به مقصد تبریز را خریداری کنید؟ تصمیم خوبی گرفته‌اید. شهر تاریخی تبریز در شمال غرب کشور واقع شده است و قطب گردشگری محسوب می‌شود. این شهر تاریخی موقعیت جغرافیایی ویژه‌ای دارد و در مسیر جاده ابریشم قرار گرفته بوده است. ازاین‌رو برای تجارت و بازرگانی گزینه مناسبی به شمار می‌آمده است.

تبریز دیدنی‌های مختلفی دارد از مکان‌های تاریخی تا طبیعت زیبا. اگر بخواهیم مقاصد گردشگری این شهر را نام ببریم باید به خانه لاله‌ای، حمام نوبر، کلیسای مریم مقدس، باغ فتح‌آباد تبریز، خانه استاد شهریار، خانه پروین اعتصامی، ارگ تبریز، ائل گلی، کوه‌های آلاداغ لار، خانه مشروطه و غیره اشاره کرد.

برای رزرو و خریداری این تور بی‌نظیر می‌توانید از کارشناسان همیار تریپ کمک بگیرید و پس از انتخاب هتل موردنظر و تاریخ، تور خود را ببندید. برای اطلاع از قیمت‌ها نیز امکان دریافت قیمت از طریق سایت و یا استعلام قیمت از کارشناسان همیار تریپ وجود دارد.

بهترین تور تبریز را با ما تجربه کنید
لذت سفر های خارق العاده به تبریز

تور سرعین با اتوبوس

سرعین یکی از شهرهایی است که گردشگران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. همان‌طور که گفته شد، رانندگی برای برخی افراد دشوار است و یا به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرند با اتوبوس سفر کنند. حال تور داخلی با اتوبوس به مقصد سرعین یکی از پیشنهادات همیار تریپ برای شما است.

این شهر بیشتر به «شهر چشمه‌های آبگرم» معروف است، چشمه‌هایی که از دل زمین خارج می‌شوند و خواص درمانی زیادی دارند. علاوه بر چشمه‌های جوشان، در سرعین مناظر و طبیعت بی‌نظیری به چشم می‌خورد. اگر در فصل تابستان به این شهر می‌آیید، از هوای خنک آن تعجب خواهید کرد.

برخی از جاذبه‌های سرعین شامل پیست اسکی آلوارس، تپه باستانی آناهیتا، دره جنگلی ایردموسی، مجتمع آب‌درمانی سبلان، آبشار ورگه سران، روستای بیله درق، دهکده سنگی ویند کلخوران، دره گلستان و غیره است.

تور اتوبوس مشهد

تور داخلی با اتوبوس به مقصد مشهد از تمام شهرهایی که ترمینال دارند انجام می‌شود. فرقی ندارد که تور اتوبوس شیراز مشهد را بخواهید یا تور اتوبوس اصفهان مشهد. شاید هم به دنبال خرید تور اتوبوس اهواز مشهد باشید. همیار تریپ در کنار شماست تا بهترین تور را باتوجه‌به شرایط و بودجه شما برایتان رزرو کند. تنها کافی است وارد وب‌سایت این مجموعه شوید و یا با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

شهر مشهد یکی از شهرهای زیارتی ایران است و قطب گردشگری این کشور به‌حساب می‌آید. مشهد در تمام طول سال میزبان گردشگران مختلفی است که از تمام کشور و حتی خارج از کشور به این شهر سفر می‌کنند. مهم‌ترین جاذبه مشهد حرم مطهر امام رضا می‌باشد؛ اما در کنار این بارگاه، تفریحات و جاذبه‌های دیگری نیز دارد و هر سلیقه‌ای را راضی نگه می‌دارد. 

اگر با فرزند خود به این شهر سفر می‌کنید چالیدره، پارک ملت مشهد، پارک کوهسنگی، سرزمین موج‌های آبی، پارک وکیل آباد، پارک علمی پروفسور بازیما و بوستان مینیاتوری مشهد می‌توانند کودک شما را سرگرم کنند. درصورتی‌که بیشتر به طبیعت علاقه دارید از پیست اسکی شیرباد، مجموعه گیاه‌شناسی باغ مشهد، طرقبه و جنگل جیغ دیدن کنید.

برای علاقه‌مندان به جاهای تاریخی هم انتخاب‌های مختلفی در این شهر وجود دارد. به‌هرحال با هر هدف و سلیقه‌ای در این شهر، می‌توانید بهترین تفریحات و سرگرمی‌ها در کنار خوردن غذاهای خوشمزه را تجربه کنید، همچنین می توانید با مراجعه به بهترین مرکز خرید مشهد شیک ترین سوغاتی ها را خریداری نمایید.

بهترین تور مشهد را با ما تجربه کنید
تجربه لذت بخش سفر به مشهد

کلام آخر

در این مطلب از همیار تریپ سعی کردیم انواع تور داخلی با اتوبوس را به شما معرفی کنیم و مزایای انتخاب اتوبوس را بیان کنیم. درصورتی‌که قصد خرید تورهای مسافرتی داخلی با اتوبوس  را دارید، فرقی ندارد تور اتوبوس اصفهان به مشهد باشد و یا حتی تور اتوبوس کربلا، به‌هرحال همیار تریپ در کنار شماست. برای اطلاع از قیمت تورها و خریداری آن‌ها به قسمت مربوطه در وب‌سایت همیارتریپ مراجعه کنید و یا به‌صورت حضوری یا تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. امیدواریم هرچه زودتر شما را ببینیم و خاطره بهترین سفر زمینی با اتوبوس را در ذهنتان ماندگار کنیم.

سوالات متداول

تور اتوبوس مشهد، تور اتوبوس قشم، تور شیراز، تور اصفهان، توره تبریز و غیره

بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت اتوبوس VIP، هتل، گشت شهری، ترانسفر و غیره

 

1 Comment
  1. مرادی says

    لطفا به من پیام دهید برای شرکت در تور اصفهان_خرداد۱۴۰۲

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.