بهترین رستوران ایرانی در کلن [در سال 2023]

تعداد زیادی از ایرانیان مقیم خارج از کشور در شهر کلن آلمان زندگی می‌کنند. شهر کلن به عنوان چهارمین شهر بزرگ آلمان یکی از شهرهای قدیمی این کشور نیز محسوب می‌شود. دانشگاه‌های معتبر و مهاجرپذیر بودن این شهر باعث شده که بخش قابل ‌توجهی از ایرانی‌ها زندگی در این شهر را به سایر شهرهای آلمان ترجیح بدهند. با توجه به تعداد بی‌شمار ایرانی‌ها در کلن، رستوران‌های ایرانی زیادی در این شهر فعالیت می‌کنند. انتخاب بهترین رستوران از میان رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های ایرانی شهر کلن آن‌قدرها هم آسان نیست. با این حال ما در این مطلب تلاش کردیم که با توجه به معیارهای مختلفی مانند تنوع غذایی، کیفیت سرویس‌دهی و… تعداد از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن را به شما معرفی کنیم.

بهترین رستوران های ایرانی کلن کدام اند؟
بهترین رستوران های ایرانی کلن کدام اند؟

در بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن چه چیزی در انتظارتان است؟

اگر در خارج از ایران زندگی می‌کنید؛ حتماً می‌دانید که گاهی خوردن یک غذاهای ایرانی چقدر می‌تواند برای ایرانیان خارج نشین لذت‌بخش باشد. تصور اینکه بتوانند در کشور آلمان یک پرس چلوکباب کوبیده سفارش دهید بسیار هیجان‌انگیز است. در شهر کلن نیز مانند بسیاری از شهرهای مهاجرپذیر اروپایی تعدادی رستوران ایرانی وجود دارد. اگر تا به حال به این رستوران‌ها نرفته‌اید و می‌خواهید بدانید که در بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن چه چیزی در انتظار شماست؟! باید بگوییم که در اکثر این رستوران‌ها شما می‌توانید منوی کاملی از غذاهای سنتی ایرانی را پیدا کنید.

 برخی از این رستوران‌ها بسیار مدرن و شیک هستند و برخی دیگر فضایی کوچک و دلنشین دارند. همچنین شما می‌توانید در برخی از این رستوران‌ها برنامه‌های کمدین‌های ایرانی را تماشا کنید. موسیقی زنده نیز یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد برخی از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن است. همه رستوران‌های ایرانی معروف شهر کلن در جدول زیر لیست شده‌اند.

نام رستورانویژگی‌ها
1صدفموسیقی زنده – فضای خانوادگی
2البرزدکوراسیون داخلی به سبک ایرانی – کباب‌های معروف
3پینوکیودارای منوی کاملی از غذاهای سنتی ایرانی
4زرتشتدکوراسیون مدرن – سرو انواع کباب‌های ایرانی
5نایبمشهورترین چلوکبابی شهر کلن
6گلپا (حافظ)دکوراسیون کاملاً سنتی و ایرانی
7نیروانمناسب برای دورهمی‌های دوستانه
8درویشدارای منوی کاملی از غذاهای سنتی ایرانی مانند دیزی
9آپاداناموسیقی زنده – برنامه‌های سرگرم‌کننده – دکوراسیون داخلی الهام گرفته از تخت جمشید

رستوران‌های ایرانی کلن آلمان
رستوران‌های ایرانی کلن آلمان

رستوران ایرانی صدف کلن

یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن، رستوران صدف است. احتمالاً برای شما هم جالب است که بدانید رستوران صدف در میان ایرانی‌های ساکن شهر کلن و حتی شهروندان آلمانی به خاطر کباب‌های کوبیده‌اش معروف شده است. شما در شهر کلن می‌توانید این غذای خوشمزه ایرانی را در رستوران صدف سفارش دهید بدون اینکه دغدغه‌ای بابت کیفیت و حلال بودن غذا داشته باشید.

سرآشپز این رستوران با استفاده از مواد اولیه تازه و ادویه‌های مختلف، غذاهای ایرانی بسیار لذیذی را برای مشتریان تهیه می‌کند. به‌طوری که بخش زیادی از مشتریان رستوران صدف، آلمانی‌ها هستند. به جز کیفیت غذا، فضای این رستوران نیز بسیار دلنشین است. در بیشتر شب‌ها شما می‌توانید در رستوران صدف شاهد اجرای موسیقی زنده باشید؛ بنابراین اگر به دنبال رستوران ایرانی با موزیک زنده در کلن هستید، مطمئناً رستوران صدف می‌تواند رضایت شما را جلب کند. با توجه به کیفیت و خدماتی که در این رستوران ارائه می شود می توان آن را یکی از بهترین رستوران های دنیا که غذاهای ایرانی ارائه می دهد، دانست.

 محیط این رستوران برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی کاملاً مناسب است. اگر قصد برگزاری جشن‌های خانوادگی در رستوران صدف را دارید باید از چند روز قبل برای رزرو رستوران اقدام کنید. سرویس‌دهی بی‌نقص، رفتار بسیار خوب پرسنل و غذاهای باکیفیت از جمله ویژگی‌های رستوران ایرانی صدف در شهر کلن است.

رستوران صدف در شهر کلن
رستوران صدف در شهر کلن

رستوران ایرانی البرز کلن

در لیست بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن، رستوران البرز رتبه دوم را دارد. این رستوران با همه رستوران‌های ایرانی شهر کلن متفاوت است. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید فضای دلنشین رستوران که دارای اِلمان‌های ایرانی زیادی است توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. استفاده از سنگ برای تزئین دیوارهای رستوران و آینه‌های بزرگ و سرتاسری که به روشن‌تر شدن فضای رستوران کمک کرده‌اند از جمله ویژگی‌های فضای داخلی رستوران البرز هستند.

 منو غذاهای ایرانی این رستوران نیز بسیار کامل است. شما می‌توانید در این رستوران انواع کباب‌های ایرانی مانند جوجه کباب، برگ، کوبیده، چنجه و … را سفارش دهید. یکی دیگر از بخش‌های جذاب منوی رستوران البرز خورشت‌های ایرانی است. چشیدن طعم خورشت فسنجان یا قرمه سبزی کیلومترها دورتر از ایران حتماً تجربه متفاوتی خواهد بود. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید در این رستوران نان ایرانی هم پیدا می‌شود.

 شما می‌توانید غذاهای خود را با نان ایرانی سفارش دهید. انواع سالادها و ترشی‌های ایرانی نیز در کنار غذا سرو می‌شوند. اگر در شهر کلن زندگی می‌کنید و هوس خوردن قرمه سبزی با سالاد شیرازی کرده‌اید؛ کافیست سری به رستوران البرز بزنید. کیفیت غذای رستوران البرز توانسته رضایت ‌بخش زیادی از مشتریان ایرانی را به دست بیاورد. علاوه بر این منوی رستوران البرز به هیچ‌وجه گران نیست و شما می‌توانید با هر بودجه‌ای در این رستوران یک شام ایرانی خوشمزه به همراه دوستان یا اعضای خانواده‌تان میل کنید.

رستوران البرز در شهر کلن
رستوران البرز در شهر کلن

رستوران ایرانی پینوکیو کلن

سومین رستوران ایرانی در کلن آلمان، پینوکیو نام دارد. این رستوران با نمای قرمز رنگش از چند خیابان آن ‌طرف‌تر هم قابل مشاهده است. رستوران پینوکیو فضایی کاملاً دوستانه و خانوادگی دارد. ایرانیانی که در کلن زندگی می‌کنند برای خوردن غذاهای سنتی ایرانی مانند میرزاقاسمی، کشک‌بادمجان و کوفته‌تبریزی رستوران پینوکیو را انتخاب می‌کنند. این رستوران کوچک یک منوی کامل از انواع خورشت‌های ایرانی نیز دارد؛ بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که رستوران پینوکیو را گرسنه ترک نخواهید کرد.

 کیفیت غذای این رستوران نیز مانند بسیاری از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن عالی است. استفاده از گوشت باکیفیت به همراه سبزیجات تازه و برنج ایرانی لذت غذا خوردن در این رستوران را دوچندان کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد رستوران پینوکیو که آن را نسبت به بسیاری از رستوران‌های ایرانی متمایز کرده امکان سفارش نان ایرانی به همراه پنیر و سبزی است.

همچنین ماست و خیار و ماست موسیر هم در این رستوران در کنار غذاهای مختلف سرو می‌شود. فضای داخل رستوران پینوکیو دکوراسیونی مدرن و ساده دارد به همین دلیل اگر می‌خواهید با دوستان آلمانی‌تان برای صرف غذا به یک رستوران ایرانی در کلن بروید، شاید پینوکیو انتخاب خوبی برای شما باشد. این رستوران هر روز از ساعت دوازده ظهر تا یازده شب آماده سرویس‌دهی به مشتریانش است.
سرو غذا در رستوران پینوکیو
سرو غذا در رستوران پینوکیو

رستوران ایرانی زرتشت کلن

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن رستوران زرتشت است. این رستوران ایرانی شهر کلن فضایی مدرن و مینیمال دارد. اگر دوست دارید برای ناهار یا شام به یک رستوران ایرانی بروید که در منوی آن بره‌کباب وجود داشته باشد، رستوران زرتشت بهترین انتخاب برای شما است. کباب‌های رستوران زرتشت شهرت زیادی در میان ایرانی‌های ساکن شهر کلن دارد. البته که سایر غذاهای این رستوران نیز کیفیت بالایی دارند و می‌توانند رضایت شما را جلب کنند.

رستوران زرتشت یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر کلن آلمان است که طرفداران پر و پا قرصی نیز دارد. غذا خوردن در این رستوران ایرانی می‌تواند تجربه خوبی برای ایرانی‌های ساکن کلن باشد. ظروف قدیمی و آنتیک، فضای دوستانه و صمیمانه در کنار سرویس‌دهی عالی، این رستوران را به یکی از بهترین رستوران‌های شهر کلن تبدیل کرده است. در رستوران زرتشت انواع نوشیدنی‌ها و دسرهای ایرانی نیز سرو می‌شود. این رستوران ظرفیت زیادی برای پذیرایی مشتریان ندارد؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای روز خاصی در این رستوران شام میل کنید باید از چند روز قبل میزتان را رزرو کنید.
غذاهای سنتی رستوران زرتشت کلن
غذاهای سنتی رستوران زرتشت کلن

رستوران ایرانی نایب کلن

بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن به یکی دو مورد محدود نمی‌شوند. در این شهر تعداد زیادی رستوران و کافه ایرانی وجود دارد. کافه رستوران نایب نامی آشنا برای تمام ایرانیان ساکن کلن است. این رستوران به خاطر کباب‌های ویژه‌اش معروف شده است. کباب کوبیده محبوب‌ترین غذای ایرانی است. این موضوع را می‌توان از منوی رستوران‌های ایرانی خارج از کشور هم متوجه شد.

 تعداد انگشت‌شماری رستوران ایرانی در خارج از کشور وجود دارند که حداقل یک مدل کباب در منوی ناهار یا شام آن‌ها وجود نداشته باشد. به جز انواع کباب شما می‌توانید غذاهای ایرانی مختلفی را در این رستوران سفارش دهید. رستوران نایب هر روز از ساعت دوازده ظهر تا ده شب آماده پذیرایی از افرادی است که هوس یک وعده شام یا ناهار ایرانی کرده‌اند.

 انواع گوشت‌ و سایر مواد اولیه استفاده شده در این رستوران کاملاً تازه و بهداشتی هستند به همین دلیل خیالتان بابت کیفیت غذا راحت باشد. همچنین در کافه رستوران نایب انواع نوشیدنی نیز سرو می‌شود و شما برای عصرانه نیز می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید.

شام در رستوران نایب شهر کلن
شام در رستوران نایب شهر کلن

رستوران ایرانی گلپا (حافظ سابق) در شهر کلن

اگر در میان بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن به دنبال یک رستوران به سبک کاملاً ایرانی می‌گردید، رستوران ایرانی گلپا انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد. از لحظه ورود به این رستوران می‌توانید متوجه فضای سنتی و کاملاً ایرانی آن شوید. فرش‌های دستباف، دکوری‌های آنتیک و قدیمی و تزئینات دیوارها و ستون‌های فضای این رستوران را بسیار خاص و منحصر به فرد کرده‌اند.

 شما می‌توانید در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید. فرقی نمی‌کند هوس خورشت کرفس کرده باشید یا دلتان کباب چنجه بخواهد زیرا هر چه بخواهید در رستوران گلپا وجود دارد. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های ایرانی در شهر کلن آلمان است. بسیاری از ایرانی‌ها این رستوران را با نام حافظ می‌شناسند.

 شما هر روز هفته از ساعت دوازده ظهر تا یازده شب می‌توانید به این رستوران بروید و غذای مورد علاقه‌تان را سفارش دهید. البته تایم کاری رستوران در روزهای آخر هفته‌ دو ساعت بیشتر است. شما در این روزها تا ساعت یک شب می‌توانید از فضای دلنشین رستوران گلپا استفاده کنید و سفارش غذا بدهید.

منوی رستوران گلپا شهر کلن
منوی رستوران گلپا شهر کلن

رستوران ایرانی نیروان کلن

استفاده از مواد اولیه سالم و تازه حرف اول را در کیفیت غذا می‌زند. رستوران ایرانی نیروان یکی از بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن است که این جمله را سرلوحه کار خود قرار داده است. کیفیت غذاهای این رستوران در میان ایرانی‌های مقیم شهر کلن زبانزد است. در منوی رستوران نیروان غذاهای ایرانی مختلفی به چشم می‌خورد که طعم هر کدام از آن‌ها شما را به یاد خاطرات کودکی‌تان خواهد انداخت.

 با این حال فضای رستوران نیروان مانند تعداد زیادی از رستوران‌های ایرانی شهر کلن چندان بزرگ نیست؛ بنابراین اگر می‌خواهید حتماً در روز خاصی در این رستوران غذا میل کنید باید از شب قبل میزتان را رزرو کرده باشید. طعم و مزه غذاهای رستوران نیروان دقیقاً مشابه غذاهایی هستند که آن‌ها را بارها در ایران میل کرده‌اید.

منوی غذاهای ایرانی این رستوران شامل انواع خورشت، کباب و غذاهای سنتی ایرانی مانند کشک‌بادمجان است. این رستوران نیز همانند سایر رستوران‌های شهر کلن از ساعت دوازده ظهر تا پاسی از شب میزبان کسانی است که دوست دارند به جای رستوران‌های آلمانی در یک رستوران سنتی ایرانی غذا بخورند.

رستوران نیروان در آلمان
رستوران نیروان در آلمان

رستوران ایرانی درویش کلن

اگر در ایران زندگی نکنید هم می‌توانید برای شام یک دیزی خوشمزه سفارش دهید. ساکنان قدیمی شهر کلن به خوبی می‌دانند که بهترین دیزی را در رستوران درویش می‌توانند پیدا کنند. اگر دلتان برای طعم و مزه غذاهای اصیل ایرانی تنگ شده نگران نباشید؛ رستوران درویش همان غذاها را با کیفیتی مثال‌زدنی برای شما آماده می‌کند.

سرآشپز ایرانی با تجربه رستوران درویش با استفاده از بهترین مواد غذایی غذاهای اصیل ایرانی را با دستور پخت‌های سنتی آماده کرده و به مشتریان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در این رستوران انواع دسرهای ایرانی و نوشیدنی‌های مختلف را سفارش داده و یک شب به یادماندنی را با دوستان یا اعضای خانواده‌تان سپری کنید. رستوران درویش هر روز از ساعت چهار عصر تا نیمه ‌شب میزبان ایرانیان مقیم شهر کلن است.
بهترین غذاهای رستوران درویش کلن
بهترین غذاهای رستوران درویش کلن

رستوران ایرانی آپادانا کلن

بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن فقط محلی برای خوردن یک وعده غذای ایرانی نیستند؛ بلکه شما در این رستوران‌ها می‌توانید با سایر ایرانی‌های مقیم این کشور هم آشنا شوید. شاید روبه‌رو شدن با یک ایرانی در یکی از رستوران‌های کلن سرآغاز یک دوستی طولانی‌مدت باشد. رستوران آپادانا با توجه به فضای شاد و دوستانه‌ای که دارد بهترین انتخاب برای کسانی است که دوست دارند از این طریق وارد جامعه ایرانی شهر کلن شوند.

 در این رستوران برنامه‌های متعددی برگزار می‌شود. موسیقی زنده، رقص و پایکوبی به همراه جشن‌های کوچکی که به مناسبت‌های مختلف در این رستوران برگزار می‌شود می‌تواند برای بسیاری از افراد جذاب و هیجان‌انگیز باشد. غذاهای این رستوران نیز شامل انواع غذاهای اصیل ایرانی است. از دیگر ویژگی‌های رستوران آپادانا استفاده از اِلمان‌های تخت جمشید در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران است. فضای رستوران طوری طراحی شده است که در بخش‌های مختلف آن می‌توانید مجسمه‌ها و یا نقش برجسته‌های تخت جمشید را مشاهده کنید.
رستوران‌ آپادانا در کشور آلمان
رستوران‌ آپادانا در کشور آلمان

با شهر کلن بیشتر آشنا شوید.

این شهر با بیش از یک میلیون نفر جمعیت یکی از شهرهای بزرگ کشور آلمان است. با اینکه کلن یکی از شهرهای قدیمی کشور آلمان است اما از این شهر به عنوان یکی از شهرهای مدرن یاد می‌شود زیرا بخش زیادی از بافت قدیمی شهر کلن در طی جنگ جهانی دوم از بین رفته است. آنچه امروز شهر کلن را به یکی از شهرهای متفاوت کشور آلمان تبدیل کرده است، گذشته غنی و در عین حال بافت مدرن شهر است.

شما در این شهر می‌توانید آثار تاریخی و ساختمان‌های مدرن را در کنار هم ببینید. همچنین کشور آلمان در سال‌های اخیر سیاست‌های مهاجرتی خود را تغییر داده و هر ساله تعداد زیادی مهاجر از کشورهای مختلف می‌پذیرد. حضور چشم‌گیر مهاجران در شهرهای مختلف آلمان مانند شهر کلن باعث شده که این شهر به یک شهر چند فرهنگی تبدیل شود. برای مثال تعداد بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن به بیش از ده مورد می‌رسد که این تعداد برای یک شهر یک‌میلیونی در کشور آلمان چندان هم کم نیست.
شهر کلن در کشور آلمان
شهر کلن در کشور آلمان

چگونه به بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن برویم؟

اگر تا به حال به شهر کلن سفر نکرده‌اید و به تازگی قصد دارید برای اولین بار به این شهر سفر کنید؛ بهتر است با سیستم حمل و نقل شهر کلن کمی بیشتر آشنا شوید. آشنایی با سیستم حمل و نقل شهری کلن می‌تواند به شما کمک کند تا با کمترین هزینه در شهر تردد کنید و برای رفت و آمد به بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن هزینه زیادی نپردازید.

 تراموا، اتوبوس، مترو و تاکسی‌ها سیستم حمل و نقل داخلی شهر کلن را تشکیل می‌دهند. تعداد زیاد اتوبوس‌های شهری کار را برای گردشگران و شهروندان آسان‌تر کرده است. شما در هر نقطه‌ای از شهر کلن می‌توانید به راحتی با اتوبوس به مرکز شهر کلن دسترسی داشته باشید. علاوه بر این سیستم حمل و نقل عمومی شهر کلن به صورت بیست و چهار ساعته فعال است. به طور میانگین مدت زمان انتظار برای مترو حدود پنج دقیقه و برای اتوبوس‌ها حدود ده دقیقه است.

خطوط مترو و تراموا هم انتخاب خوبی برای رفت و آمد به بخش‌های شلوغ و پر ترافیک شهر کلن هستند. تراموا واگن‌های برقی هستند که بر روی ریل‌هایی که در خیابان‌ها قرار دارند حرکت می‌کنند. این نوع قطارها را می‌توانید در بسیاری از شهرهای اروپایی ببینید. رفت و آمد با تاکسی در شهر کلن نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی گران است.

سیستم حمل و نقل شهر کلن
سیستم حمل و نقل شهر کلن

هزینه غذا در رستوران‌های شهر کلن چقدر است؟

به طور کلی هزینه غذا در کشور آلمان نسبت به کشورهای اروپایی دیگر کمتر است. کشور آلمان به عنوان یک کشور پیشرفته در زمینه کشاورزی نیز موفقیت‌های چشم‌گیری داشته به همین دلیل بخش قابل توجهی از مواد غذایی در داخل کشور تولید می‌شوند. هزینه مواد غذایی در شهرهای آلمان با یکدیگر اختلاف زیادی ندارند. با این حال هزینه غذا و به طور کلی هزینه زندگی در شهرهای کوچک‌تر بسیار کمتر است.

 هزینه یک وعده غذا در رستوران به عوامل مختلفی بستگی دارد و فقط قیمت مواد غذایی در قیمت‌گذاری منو مؤثر نیست. برای مثال برخی خدمات جانبی مانند اجرای موسیقی زنده، نوع سرویس‌دهی رستوران و کیفیت غذاها در افزایش قیمت منو تأثیر زیادی دارد.
قیمت مواد غذایی در شهر کلن
قیمت مواد غذایی در شهر کلن

برای انتخاب یک رستوران خوب باید به چه معیارهایی توجه کنید؟

در بخش‌های قبلی بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن را به شما معرفی کردیم؛ اما کدام یک از ویژگی‌های این رستوران‌ها باعث شده که نامشان در لیست بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن قرار بگیرد؟ یک رستوران خوب و ایده آل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

طعم و کیفیت غذا

هر چه قدر هم فضای یک رستوران شیک و زیبا باشد، باز هم طعم و کیفیت غذا حرف اول را در انتخاب بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن می‌زد. اگر غذایی که به مشتری ارائه می‌شود طعم بدی داشته باشد یا خوش عطر و بو نباشد این رستوران به زودی تعداد زیادی از مشتریان خود را از دست خواهد داد. رستوران‌های خوب همیشه استانداردهای بالایی برای طبخ و سرو غذا تعریف می‌کنند به همین دلیل یک رستوران خوب به هیچ وجه کیفیت غذاهای خود را پایین نمی‌آورد.

بهترین غذاهای ایرانی
بهترین غذاهای ایرانی

موقعیت مکانی

یکی از معیارهای مهم در انتخاب بهترین رستوران ایرانی در کلن، موقعیت مکانی رستوران است. رستوران‌هایی که در مکان‌های پر ترافیک و شلوغ شهر قرار دارند و دسترسی به آن‌ها بسیار دشوار است معمولاً طرفداران کمتری دارند. یک رستوران ایده‌آل باید در منطقه‌ای آرام و دنج قرار داشته باشد و بتواند فضای کافی برای پارک اتومبیل مشتریانش را فراهم کند.

خدمات خوب با هزینه معقول

ارائه خدمات خوب و باکیفیت می‌تواند مشتریان عادی را به مشتریان پر و پا قرص یک رستوران تبدیل کند. البته که قیمت منصفانه خدمات نیز در جلب رضایت مشتری مؤثر است. رستوران‌هایی که زمان سفارش‌گیری تا سرو غذا در آن‌ها زیاد نیست، پرسنل خوش‌رو و خوش‌اخلاقی دارند و برخی خدمات را به صورت رایگان در اختیار مشتری می‌گذارند می‌توانند در جذب مشتری موفق‌تر عمل کنند. بهترین رستوران‌های ایرانی در کلن این ویژگی را دارند.

منو رستوران‌های ایرانی شهر کلن
منو رستوران‌های ایرانی شهر کلن

سؤالات متداول

همه رستوران‌های ایرانی شهر کلن تنوع غذایی بالایی دارند. با این حال در منوی رستوران‌های درویش، صدف و گلپا اکثر غذاهای سنتی ایرانی وجود دارند.

در رستوران آپادانا و رستوران صدف موسیقی زنده هر شب اجرا می‌شود.

عنوان بدون دیدگاه
  1. امیر says

    سلام سرآشپز ایرانی بامدرک آشپزی روز .دنبال کارآشپزی ایرانی در رستورانهای ایرانی داخل کشور آلمان هستم .با تشکر

نظرتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.